Invisalign-järjestelmä
Tarjoamme täysin digitalisoidun kokemuksen valikoimalla tuotteita, jotka on suunniteltu auttamaan lääkäreitä saamaan haluamansa kliiniset hoitotulokset ja potilaita saamaan hymyn, jonka he ovat aina halunneet.
Invisalign-järjestelmä:
Suunniteltu avuksesi potilaidesi hoidossa alusta loppuun.
Läpinäkyvät oikomiskalvot ovat vain yksi osa, joka tekee Invisalign-järjestelmästä ensisijaisen hoitovaihtoehdon. Järjestelmämme on suunniteltu avuksesi tekemään kaiken: digitaalisten jäljennösten luomisesta muuttuneiden hymyjen ylläpitoon.
Poikkeukselliset hoitotulokset:
Tuota tarkkoja tuloksia luottavaisin mielin.
Pystyt tarjoamaan ennakoitavia tuloksia Invisalign First -järjestelmän kolmen patentoidun teknologian ainutlaatuisen yhdistelmän avulla: SmartTrack-materiaali, SmartForce-ominaisuudet ja SmartStage-teknologia. Itse asiassa SmartTrack-materiaali tarjoaa 75 % paremmin ennakoitavan hampaan liikkeen4 verrattuna niihin Invisalign-oikomiskalvoihin, jotka aiemmin valmistettiin yksikerroksisesta (EX30)-materiaalista.
Ole yhteydessä potilaasi kanssa mistä vain.
Olemme luoneet sarjan digitaalisia ratkaisuja, jotka auttavat sinua pitämään yhteyttä potilaisiisi hoidon jatkuvuuden varmistamiseksi.
SmileView
Invisalign SmileView on simulaatio siitä, miltä potilaasi hymy voisi näyttää Invisalign-hoidon jälkeen.
Invisalign Virtual Appointment5
Tämän työkalun avulla sinä ja henkilöstösi voitte varata videoaikoja Invisalign-hoidosta keskustelemiseksi potilaidesi kanssa.
Invisalign Photo Uploader
Yksinkertaista työnkulkusi mobiilisovelluksella, jolla voit ottaa valokuvia potilaistasi hoidon jokaisessa vaiheessa, ja sitten ladata valokuvat välittömästi Invisalign-lääkärisivustolle.
Invisalign Virtual Care6
Tämä ominaisuus, joka on sisäänrakennettu My Invisalign -sovellukseen, auttaa sinua pitämään yhteyttä potilaisiin etänä ja voit seurata hoidon edistymistä ja tarjota palautetta.
Johda muutosta digitaalisen hammashoidon alalla ADAPT-konsultointipalvelulla.
ADAPT on holistinen, erittäin yksilællinen liiketoiminnan optimoinnin jälkimarkkinointituki, joka yhdistää datasi ja kokemuksesi kokemukseemme vastaanottosi muuttamiseksi. ADAPT on erillinen maksullinen konsultaatio. ADAPT-palvelun tuloksena osallistuvat vastaanotot lisäsivät tapauskohtaista kokonaistuottoa keskimäärin 15 prosentilla 6 toteutuskuukauden aikana. Se on datavetoinen, maksullinen konsultointipalvelu, joka on suunniteltu optimoimaan työnkulkusi.7
1 Invisalign-oikomiskalvojen valmistusta varten lähetetyt digitaaliset iTero-hammasjäljennökset tuottavat 10 kertaa vähemmän hylkäyksiä verrattuna Invisalign-oikomiskalvojen valmistusta varten lähetettyihin PVS-hammasjäljennöksiin. Hylkäys laskettiin PVS- ja iTero-skannausten kumulatiivisten lähetysten perusteella tammikuun 2017 ja kesäkuun 2018 välisenä aikana. Align Technology -yhtiön arkistotiedot heinäkuussa 2018.
2 iTero 1.5 -ohjelmistopäivityksen avulla potilaiden skannaukset voidaan suorittaa jopa 60 sekunnissa samalla tarkkuudella ja luotettavuudella, jota olet tottunut odottamaan iTero-kuvauslaitteilta. Tämä perustuu 40 iRecord-kuvauskertaan, joiden keston keskiarvo oli 58 sekuntia ja jotka suoritti kaksi kokenutta kuvaajaa. Align Technology -yhtiön arkistotiedot 10. helmikuuta 2017.
3 verrattuna oikomiskalvoihin, jotka on valmistettu yksikerroksisesta EX30-materiaalista.
4 Align Technology -yhtiön arkistotiedot 27. maaliskuuta 2015.
5 Vastuuvapauslauseke: Invisalign Virtual Appointment otettiin käyttöön Covid-19-pandemian ja hallituksen asettamien potilaiden liikkuvuutta koskevien rajoitusten ja vastaanottojen sulkemisen yhteydessä terveys- ja turvallisuussyistä. Tämä työkalu on suunniteltu yhdistämään Invisalign-palveluntarjoajat potilaisiinsa ja tukemaan vastaanottoja hoidon jatkuvuuden varmistamisessa. Invisalign Virtual Appointmentia ei ole suunniteltu täysin korvaamaan kasvokkain tapahtuvia käyntejä ja tarkastuksia. Varmista ennen työkalun käyttöä, että sovellettavat paikalliset säännökset sallivat sinun viestiä potilaiden kanssa Invisalign Virtual Appointment kaltaisen työkalun avulla.
6 Vastuuvapauslauseke: Invisalign Virtual Care otettiin käyttöön Covid-19-pandemian ja hallitusten asettamien potilaiden liikkuvuutta koskevien rajoitusten vuoksi terveys- ja turvallisuussyistä. Tämä työkalu on suunniteltu yhdistämään Invisalign-palveluntarjoajat olemassa oleviin potilaisiinsa ja tukemaan vastaanottoja hoidon jatkuvuuden varmistamisessa. Invisalign Virtual Care ei korvaa vastaanottokäyntejä. Potilaiden tulee tulla vastaanotolle, jos lääkäri niin määrää. Varmista ennen työkalun käyttöä, että sovellettavat paikalliset säännökset ja ammatilliset menettelyohjeet sallivat sinun viestiä potilaiden kanssa Invisalign Virtual Caren kaltaisen työkalun avulla.
7 Perustuu 31 oikomishoitovastaanoton otantakokoon (Belgiasta, Ranskasta, Japanista, Malesiasta, Alankomaista, Norjasta, Singaporesta, Yhdistyneistä arabiemiirikunnista, Yhdistyneestä kuningaskunnasta ja Yhdysvalloista) keskimäärin noin 6 kuukauden ADAPT-palvelun käytöllä. Tapauksen kokonaistuoton lisäys on arvio, joka perustuu tapausten aloittamisen kokonaismäärän keskimääräiseen lisäykseen (langat ja kiinnikkeet ja Invisalign) ja Invisalign-tapausten aloittamisen keskimääräiseen suhteellisen lisäykseen ennen ADAPT-dataa ja sen jälkeen seuraavilla oletuksilla: Langat ja kiinnikkeet (W&B) ASP = $5000 ja W&B laboratoriomaksu $300; Invisalign ASP = $6000 ja Invisalign laboratoriamaksu = $1256. Tapauksen kokonaistuotto tarkoittaa kaikkien aloitettujen tapauksien kokonaistuloja, josta on vähennetty kokonaislaboratoriokustannukset eikä se sisällä muita kuluja. Jaksot ennen ADAPT-palvelua normalisoitiin vastaanoton tasolla sen perusteella, kuinka pitkään vastaanotto oli käyttänyt ADAPT-palvelua kausivaihtelun ottamiseksi huomioon.