Jokaisella hammaslääkärillä on hyviä kysymyksiä.

Autamme sinua mielellämme löytämään vastauksia. Alla on joitain usein kysyttyjä kysymyksiä, joita saamme kaltaisiltasi ammattilaisilta.

Luokat

Hoito
Hinnoittelu
Takuu
Tuki

Hoito

Olen oikomishoidon erikoishammaslääkäri, joka on käyttänyt perinteistä hammasrautahoitoa vuosien ajan. Sopiiko Invisalign-hoito vastaanotolleni?

Invisalign-hoito tarjoaa potilaillesi paremman käyttömukavuuden. Ja se tarjoaa sinulle paremmin ennakoitavammat hoitotulokset.

Joskus minun on päivitettävä hoitomääräyksiäni. Pystyykö Invisalign-järjestelmä käsittelemään hoitopäivityksiä?

Patentoitu ClinCheck-ohjelmistomme on suunniteltu auttamaan sinua kartoittamaan potilaiden hymyt pienimpäänkin muutokseen saakka ilman arvailua tai odottamista. Tarvittaessa voit kuitenkin muokata hoitosuunnitelmaa ja lähettää ClinCheck-muokkaukset saavuttaaksesi hoitotavoitteesi paremmin.

Hinnoittelu

En näe sivustolla hinnastoa. Miksi näin on?

Jokainen Invisalign-hoitosuunnitelma on erilainen. Saat lisätietoja hinnoittelusta ottamalla meihin yhteyttä.

Takuu

Mitä minun pitää tehdä, jos Invisalign-oikomiskalvo tai Vivera-retentiokalvo on mielestäni viallinen ja se on vaihdettava takuun piirissä?

Invisalign-oikomiskalvoilla sekä Vivera-retentiokalvoilla, mukaan lukien vaihtotuotteet, on takuu siitä, että ne ovat kuvauksensa mukaisia, niissä ei ole materiaali- ja valmistusvirheitä ja niillä on tyydyttävä laatu alallaan. Sisältää tietoja olosuhteista, jotka voivat oikeuttaa ilmaiset takuuvaihdot ja ajanjaksot takuuvaatimusten tekemiseksi.

Jos uskot, että tuote pitäisi vaihtaa takuun alaisena, nämä vaihtotuotteet voidaan tilata verkossa potilaan tiedostosta:
Oikomiskalvot: Siirry kohdasta Potilaan tiedosto Täydennystilausten vaihtoehtoihin > Takuu > Oikomiskalvossa on laatuongelma.
Retentiokalvot: Siirry kohdasta Potilaan tiedosto Täydennystilausten vaihtoehtoihin > Vivera-tuet > Takuun alainen vika.

Voit vaihtoehtoisesti ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun.

Odotettaessa lääkäri voi päättää pyytää potilasta käyttämään edellistä oikomiskalvoa hampaiden asennon ylläpitämiseksi.

Tuki

Mistä löydän tuotetuen, koulutuksen ja ohjeoppaat?

Kun ryhdyt palveluntarjoajaksi, saat pääsyn kaikkiin resursseihin, joista kerromme Jatkuva tuki -sivulla
FAQ > Horizontal Card > Image
FAQ > Horizontal Card > Image

Tarvitsetko apua?

Olemme tukenasi jokaisessa hoitovaiheessa. Ota yhteyttä Invisalign-edustajaan lähellä vastaanottoasi milloin vain.

Loading...