Jokaisella hammaslääkärillä on hyviä kysymyksiä.
Autamme sinua mielellämme löytämään vastauksia. Alla on joitain usein kysyttyjä kysymyksiä, joita saamme kaltaisiltasi ammattilaisilta.
Hoito
Olen oikomishoidon erikoishammaslääkäri, joka on käyttänyt perinteistä hammasrautahoitoa vuosien ajan. Sopiiko Invisalign-hoito vastaanotolleni?
Joskus minun on päivitettävä hoitomääräyksiäni. Pystyykö Invisalign-järjestelmä käsittelemään hoitopäivityksiä?
Hinnoittelu
Takuu
Mitä minun pitää tehdä, jos Invisalign-oikomiskalvo tai Vivera-retentiokalvo on mielestäni viallinen ja se on vaihdettava takuun piirissä?
Invisalign-oikomiskalvoilla sekä Vivera-retentiokalvoilla, mukaan lukien vaihtotuotteet, on takuu siitä, että ne ovat kuvauksensa mukaisia, niissä ei ole materiaali- ja valmistusvirheitä ja niillä on tyydyttävä laatu alallaan. Sisältää tietoja olosuhteista, jotka voivat oikeuttaa ilmaiset takuuvaihdot ja ajanjaksot takuuvaatimusten tekemiseksi.
Jos uskot, että tuote pitäisi vaihtaa takuun alaisena, nämä vaihtotuotteet voidaan tilata verkossa potilaan tiedostosta:
Oikomiskalvot: Siirry kohdasta Potilaan tiedosto Täydennystilausten vaihtoehtoihin > Takuu > Oikomiskalvossa on laatuongelma.
Retentiokalvot: Siirry kohdasta Potilaan tiedosto Täydennystilausten vaihtoehtoihin > Vivera-tuet > Takuun alainen vika.
Voit vaihtoehtoisesti ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun.
Odotettaessa lääkäri voi päättää pyytää potilasta käyttämään edellistä oikomiskalvoa hampaiden asennon ylläpitämiseksi.