Jokaisella hammaslääkärillä on hyviä kysymyksiä.

Autamme sinua mielellämme löytämään vastauksia. Alla on joitain usein kysyttyjä kysymyksiä, joita saamme kaltaisiltasi ammattilaisilta.

Luokat

Hoito
Hinnoittelu
Takuu
Tuki

Hoito

Olen yleishammaslääkäri enkä yleensä tee mitään yksinkertaisia oikomishoitoja monimutkaisempaa päivittäisessä työssäni. Sopiiko Invisalign-hoito vastaanotolleni?

Sen lisäksi, että yksinkertainen hampaan liikkeen ottaminen osaksi korjaavaa hoitoa voi tehdä koko prosessista tehokkaamman ja helpommin ennakoitavamman, Invisalign-hoidon kysyntä jatkaa kasvuaan.

Joskus minun on päivitettävä hoitomääräyksiäni. Pystyykö Invisalign-järjestelmä käsittelemään hoitopäivityksiä?

Patentoitu ClinCheck-ohjelmistomme on suunniteltu auttamaan sinua kartoittamaan potilaiden hymyt pienimpäänkin muutokseen saakka ilman arvailua tai odottamista. Tarvittaessa voit kuitenkin muokata hoitosuunnitelmaa ja lähettää ClinCheck-muokkaukset saavuttaaksesi hoitotavoitteesi paremmin.

Hinnoittelu

En näe sivustolla hinnastoa. Miksi näin on?

Jokainen Invisalign-hoitosuunnitelma on erilainen. Saat lisätietoja hinnoittelusta ottamalla meihin yhteyttä.

Takuu

Mitä minun pitää tehdä, jos uskon, että Invisalign-oikomiskalvo tai Vivera-retentiokalvo on viallinen ja se olisi vaihdettava takuun alaisena?

Invisalign oikomiskalvoilla  ja Vivera-retentiokalvoilla, mukaan lukien vaihtotuotteet, on takuu siitä, että ne ovat kuvauksensa mukaisia, niissä ei ole materiaali- ja valmistusvirheitä ja niillä on tyydyttävä laatu alallaan. Sisältää tietoja olosuhteista, jotka voivat oikeuttaa ilmaiset takuuvaihdot ja ajanjaksot takuuvaatimusten tekemiseksi.

Jos uskot, että tuote pitäisi vaihtaa takuun alaisena, nämä vaihtotuotteet voidaan tilata verkossa potilaan tiedostosta:

  • Oikomiskalvot: Kohdasta Potilaan tiedosto, siirry Täydennystilausvaihtoehtoihin > Takuu > Oikomiskalvossa on laatuongelma.
  • Retentiokalvot: Kohdasta Potilaan tiedosto, siirry Täydennystilausvaihtoehtoihin > ViverataiInvisalign-retentiokalvot > Takuun alainen vika.

Voit vaihtoehtoisesti ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun.

Odotettaessa hammaslääkäri voi päättää pyytää potilasta käyttämään edellistä oikomiskalvoa hampaiden asennon ylläpitämiseksi.

Tuki

Mistä löydän tuotetuen, koulutuksen ja ohjeoppaat?

Kun ryhdyt palveluntarjoajaksi, saat pääsyn kaikkiin resursseihin, joista kerromme Jatkuva tuki -sivulla.
FAQ > Horizontal Card > Image
FAQ > Horizontal Card > Image

Tarvitsetko apua?

Olemme tukenasi jokaisessa hoitovaiheessa. Ota yhteyttä Invisalign-edustajaan lähellä vastaanottoasi milloin vain.

Loading...