Jokaisella hammaslääkärillä on hyviä kysymyksiä.
Autamme sinua mielellämme löytämään vastauksia. Alla on joitain usein kysyttyjä kysymyksiä, joita saamme kaltaisiltasi ammattilaisilta.
Hoito
Olen yleishammaslääkäri enkä yleensä tee mitään yksinkertaisia oikomishoitoja monimutkaisempaa päivittäisessä työssäni. Sopiiko Invisalign-hoito vastaanotolleni?
Joskus minun on päivitettävä hoitomääräyksiäni. Pystyykö Invisalign-järjestelmä käsittelemään hoitopäivityksiä?
Hinnoittelu
Takuu
Mitä minun pitää tehdä, jos uskon, että Invisalign-oikomiskalvo tai Vivera-retentiokalvo on viallinen ja se olisi vaihdettava takuun alaisena?
Invisalign oikomiskalvoilla ja Vivera-retentiokalvoilla, mukaan lukien vaihtotuotteet, on takuu siitä, että ne ovat kuvauksensa mukaisia, niissä ei ole materiaali- ja valmistusvirheitä ja niillä on tyydyttävä laatu alallaan. Sisältää tietoja olosuhteista, jotka voivat oikeuttaa ilmaiset takuuvaihdot ja ajanjaksot takuuvaatimusten tekemiseksi.
Jos uskot, että tuote pitäisi vaihtaa takuun alaisena, nämä vaihtotuotteet voidaan tilata verkossa potilaan tiedostosta:
- Oikomiskalvot: Kohdasta Potilaan tiedosto, siirry Täydennystilausvaihtoehtoihin > Takuu > Oikomiskalvossa on laatuongelma.
- Retentiokalvot: Kohdasta Potilaan tiedosto, siirry Täydennystilausvaihtoehtoihin > ViverataiInvisalign-retentiokalvot > Takuun alainen vika.
Voit vaihtoehtoisesti ottaa yhteyttä Asiakaspalveluun.
Odotettaessa hammaslääkäri voi päättää pyytää potilasta käyttämään edellistä oikomiskalvoa hampaiden asennon ylläpitämiseksi.